Заперечення на адміністративний позов В.В. Кличка до КМДА про скасування розпоряджень.

 
 

Заперечення на адміністративний позов В.В. Кличка до КМДА про скасування розпоряджень.

Йдеться про розпорядження КМДА від 29.04.2009 №№ 516, 518, 520 про затвердження тарифів на ЖКП.



Шевченківський районний суд м. Києва
04655, м.Київ, вул. Смірнова-Ласточкіна, 10-Б
Позивач: Кличко Віталій Володимирович
01133, м. Київ, бул. Л.Українки, 24, кв.8
Відповідач 1: - Виконавчий орган Київської міської ради
(Київська міська державна адміністрація)
01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
Суддя Волошин В.О. Справа № 2а-2292/09

Заперечення
на адміністративний позов про визнання дій неправомірними та скасування розпоряджень


У провадженні Шевченківського районного суду міста Києва знаходиться справа за позовом Кличка Віталія Володимировича до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про визнання дій неправомірними та скасування розпоряджень.
У своїй позовній заяві позивач просить визнати дії неправомірними та скасувати розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та визнати протиправними дії відповідача щодо прийняття розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме:
- від 29.04.2009 №516 "Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води для населення";
- від 29.04.2009 №518 "Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій";
- від 29.04.2009 №520 "Про погодження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для населення".
Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) не визнає позовні вимоги в зв'язку з наступним.
Відповідно до ч.2 ст.118 та ч.2 ст.140 Конституції України встановлено, що особливості здійснення виконавчої влади і місцевого самоврядування в місті Києві, який відповідно до частини третьої ст.133 Конституції України має спеціальний статус, визначається окремим законом України, тобто Конституція України уповноважила визначити законом, якими мають бути особливості здійснення виконавчої влади і місцевого самоврядування в місті Києві порівняно із загальним порядком здійсненнявиконавчої влади в областях і районах та із загальним порядком здійснення місцевого самоврядування в інших, ніж місто Київ, населених пунктах.
В п.2 розділу VII «Прикінцеві положення» Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" визначено спеціальний статус міста Києва, як столиці України, особливості здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування у місті відповідно до Конституції України та законів України.
Однією з особливостей здійснення виконавчої влади і місцевого самоврядування в місті Києві є зосередження у Київській міській державній адміністрації функцій виконавчої влади і місцевого самоврядування.
Отже, створення в місті Києві єдиного в організаційному відношенні органу, який виконує функції виконавчого органу Київської міської ради та паралельно функції місцевого органу виконавчої влади і який з питань, віднесених до відання місцевого самоврядування, є підзвітним і підконтрольним Київській міській раді, а з питань здійснення повноважень у сфері виконавчої влади - також підконтрольним Кабінету Міністрів України, відповідає положенням частин першої, другої статті 118, частин першої, другої статті 140 Конституції України.
Створення такого органу також узгоджується з Європейською хартією місцевого самоврядування, яка визначає місцеве самоврядування, як право і спроможність органів місцевого самоврядування в межах закону здійснювати регулювання і управління суттєвою часткою державних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення (пункт 1 статті 3).
Крім того, Київська міська рада рішенням від 11.03.99 №161/262 «про виконавчий орган Київської міської ради» сформувала власний виконавчий орган на базі Київської міської державної адміністрації .
Тому, з часу формування Київською міською радою власного виконавчого органу на базі Київської міської державної адміністрації в м. Києві відсутня Київська міська державна адміністрація, як місцевий орган державної виконавчої влади, а функції державної виконавчої влади, визначені законодавством України, здійснює виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).
Зазначена правова позиція найшла своє відображення в рішенні Конституційного Суду України від 25.12.2003 № 21-рп/2003 (справа про особливості здійснення виконавчої влади та місцевого самоврядування у місті Києві).
Конституційний Суд України, відповідно до зазначеного рішення констатував, що:
Київська міська державна адміністрація є єдиним в організаційному відношенні органом, який виконує функції виконавчого органу Київської міської ради та паралельно функції місцевого органу виконавчої влади. З питань віднесених, до відання місцевого самоврядування, цей орган підзвітний і підконтрольний Київській міські раді, а з питань здійснення повноважень у сфері виконавчої влади - Кабінету міністрів України.Відповідно до пункту 5 статті 51 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" виконавчий орган міської ради очолює міський голова.
З огляду на зазначене, в місті Києві існує єдина посада - Київський міський голова, який відповідно до ст.12 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є головною посадовою особою територіальної громади м.Києва і очолює виконавчий орган Київради - Київську міську державну адміністрацію.
Відповідно до Прикінцевих положень Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" Київською міською радою сформовано власний виконавчий орган на базі Київської міської державної адміністрації, яка паралельно виконує функції державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в м.Києві.
Відповідно до статті 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації"" на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження.
З урахуванням зазначеного, відповідно до розпорядження Київського міського голови від 29.12.2006 № 538/725 «Про перелік обов'язків та повноважень першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Голубченка А.К.», пунктом 2 передбачено, що у разі відсутності Київського міського голови його обов'язки як керівника виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) виконує Голубченко А.К.

Представник за довіреністю О.Сагайдак
==============================================
Розгляд справи завершений 16.10.2009 р. Постанова буде оголошена 19.10.2009 р. о 9:00.


Создан 17 окт 2009



  Комментарии       
Всего 1, последний 5 лет назад
Олена 20 сен 2011 ответить
розпорядження КМДА №1051/1051 "Про затвердження правил містобудування" не проходили правової експертизи та державної реєстрації в ГУЮ у м.Києві, але рішенням ОАС м.Києва встановлено, що являються нормативно-правовим актом та підлягають обов'язковій державній реєстрації, у зв'язку з чим є нечинними та не підлягають застосуванню.
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
 
Продвижение Вашего Бизнеса в Интернете. Компания Maklen
Офіційний сайт Солом'янської районної у м.Києві адміністрації