Постанова Солом'янського у м. Києві райсуду про незаконність приватизації гуртожитків.

 
 

Постанова Солом'янського у м. Києві райсуду про незаконність приватизації гуртожитків.

ВАТ "Південтеплоенергомонтаж" незаконно отримало у статутний фонд два гуртожитки, один з них доведеться віддати. Потім другий.



Справа № 2-а-32/08
2008 рік

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 листопада 2008 року Солом'янський районний суд м. Києва у складі колегії суддів:
Головуючий - суддя Оксюта Т.Г.
судді - Літвіна Н.М., Українець В.В.
при секретарях - Богуславець І.А., Уварова Ю.С

розглянувши у відкритому судовому засіданні, в залі суду, в місті Києві справу за адміністративним позовом Атаманського Олександра Івановича, Атаманської Людмили Петрівни, Захаренка Івана Володимировича, Захаренко Галини Петрівни, Захаренко Олени Іванівни, Оліпера Юрія Вікторовича, Філіної Галини Григорівни, Філіна Сергій Петровича, Поліщук Інни Михайлівни, Полішук Юрія Анатолійовича, Пилипчука В'ячеслава Володимировича, Пилипчук Валентини Михайлівни, Ільків Івана Андрійовича, Присяжнюк Оксани Степанівни, Кірічснко Сергія Івановича, Мосюйди Галини Володимирівни, Чорнійчук Наталії Василівни до Міністерства палива та енергетики України, Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву, Відкритого акціонерного товариства "Південтеплоенергомонтаж", третя особа Солом'янська районна у м. Києві державна адміністрація про визнання нечинними актів, -

ВСТАНОВИВ:

Позивачі звернулись до суду 23.04.2007 року із зазначеним позовом, у якому просили суд поновити строк для звернення з адміністративним позовом. Визнати протиправними дії Міністерства палива та енергетики України щодо передачі гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 вартістю 64000грн., (інвентарний номер 5080) до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж". Визнати нечинним п.1 наказу Міністерства енергетики та електрифікації «Про створення відкритого акціонерного товариства «Південтеплоенергомонтаж» від 10 березня 1994 року №57. Визнати нечинним акт оцінки цілісного майнового комплексу державного монтажного тресту «Південтеплоенергомонтаж» в частині включення до акту оцінки гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 вартістю 64000грн., (інвентарний номер 5080). Визнати нечинним п.43 Переліку нерухомого майна, переданого засновником до статутного фонду ВАТ «Південтеплоенергомонтаж» станом на 01.01.1994 р., затверджений заступником Міністра енергетики України від 05.12.1997р. Визнати нечинним наказ регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву від 23 листопада 1998 року №1472 «Про завершення приватизації відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж". Зобов'язати Міністерство палива та енергетики України внести зміни до Акту оцінки цілісного майнового комплексу, шляхом виключення вартості будівлі гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, вартістю 64000 грн., (інвентарний номер 5080). Зобов'язати Міністерство палива та енергетики України виключити з Переліку нерухомого майна переданого засновником до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" станом на 01.01.1994р., затверджений заступником Міністра енергетики України від 05.12.1997р. гуртожиток по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, вартістю 64000 грн., (інвентарний номер 5080). Зобов'язати ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" виключити зі статутного фонду будівлю гуртожитку по вул. Монтажників. 99/1 й м. Києві (інвентарний номер 5080). Стягнути понесені судові витрати.
Посилаються па те, що вони є мешканцями жилого будинку по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві і тривалий час проживають в даному гуртожитку на законних підставах.
Під час розгляду судових справ про виселення позивачам стало відомо про те, що жилий будинок по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, що має статус гуртожитку, є власністю ВАТ „Південтеплоенергомонтаж", і увійшов до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж".
ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" було створено в процесі корпоратизації державного монтажного тресту ВАТ „Південтеплоенергомонтаж", наказом Міністерства енергетики та електрифікації від 10 березня 1994 року №57, відповідно до Указу Президента України №210/93 від 15 череня 1993 року «Про корпоратизацію підприємств», та постанови Кабінету Міністрів України №508 від 05.07.1993 року «Про затвердження Положення про порядок корпоратизації підприємств».
Наказом Міністерства енергетики та електрифікації «Про створення відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж" від 10 березня 1994 року №57 затверджено акт оцінки цілісного майнового комплексу державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж", засновано на базі державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж" відкрите акціонерне товариство „Південтеплоенергомонтаж" та затверджено його статут.
Як вбачається з акту оцінки цілісного майнового комплексу від 18 лютого 1994 року спірний гуртожиток було включено до загальної оцінки майна.
Підтвердженням передачі гуртожитку до статутного фонду ВАТ є і Перелік нерухомого майна, переданого засновником - Міністерством палива та енергетики України до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" станом на 01.01.1994р., затверджений заступником Міністра енергетики України від 05.12.1997р., у якому під порядковим №43 зазначено даний гуртожиток.
23 листопада 1998р. наказом регіонального відділення ФДМУ у м, Києві № 1472 "Про завершення приватизації акціонерного товариства" був завершений процес приватизації ВАТ „Південтеплоенергомонтаж".
Таким чином, при приватизації державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж" шляхом корпоратизації був приватизований гуртожиток по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, з чим позивачі не погоджуються, оскільки зважають що під час проведення приватизації відповідачами було допущені численні порушення законодавства.
В судовому засіданні представники позивачів підтримали заявлені вимоги.
Представники відповідачів : Міністерства палива та енергетики України, Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву в судовому засіданні позов визнали, надали письмові та усні пояснення, зі змісту яких вбачається, то 23 листопада 1998 року Наказом Регіонального відділення ФДМУ у м. Києві № 1472 ''Про завершення приватизації акціонерного товариства» був завершений процес приватизації ВАТ „Південтеплоенергомонтаж". Відповідно до цього наказу у власність підприємства перейшло нерухоме майно відповідно до переліку. У пункті 43 Переліку передбачено, що гуртожиток по вулиці Монтажників, 99/1 в м. Києві увійшов до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж".
На підставі зазначеного Наказу та Переліку та відповідно до статті 12 Закону України «Про господарські товариства» ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" включило зазначене жиле приміщення до свого статутного фонду.
Вважають вищезазначений Наказ та Перелік нерухомого майна, що передається до ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" таким, що суперечить законодавству України.
Відповідно до статті 4 Житлового кодексу Української РСР до складу житлового фонду входять житлові будинки, а також жилі приміщення в інших будівлях, що належать державі.
Статтями 127-131 Житлового кодексу Української РСР та пунктом 3 Примірного положення про гуртожитки, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР від 3 червня 1986 року № 208, передбачено, що гуртожитки - це спеціально споруджені або переобладнані для цієї мети житлові будинки. Тобто гуртожитки слід відносити до об'єктів державного житлового фонду.
Частиною другою статті 1 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19 червня 1992 року № N 2482-ХІІ передбачено, що державний житловий фонд - це житловий фонд місцевих Рад народних депутатів та житловий фонд, який знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні державних підприємств, організацій, установ.
Також, частиною другою статті 2 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» встановлено чіткий перелік об'єктів, які не підлягають приватизації. До цього переліку віднесено: квартири-музеї; квартири (будинки), розташовані на територіях закритих військових поселень, підприємств, установ і організацій, природних та біосферних заповідників, національних парків, ботанічних садів, дендрологічних, зоологічних, регіональних ландшафтних парків, парків-пам'яток садово-паркового мистецтва, історико-культурних заповідників, музеїв-заповідників; кімнати в гуртожитках; квартири (будинки), які перебувають в аварійному стані (в яких неможливо забезпечити безпечне проживання людей); квартири (кімнати, будинки), віднесені у встановленому порядку до числа службових, а також квартири (будинки), розташовані в зоні безумовного (обов'язкового) відселення, забрудненій внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.
Вважають, що з врахуванням ситуації, яка склалася навколо гуртожитку на теперішній час існує факт порушення майнових прав Держави, яка не передбачала при приватизації перепродаж гуртожитку разом з мешканцями та позбавлення громадян житла. Навпаки, виходячи з того, що приватизація - це відчуження майна, що перебуває у державній власності, і майна, що належить Автономній Республіці Крим, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до Закону, з метою підвищення соціально-економічної ефективності виробництва та залучення коштів на структурну перебудову економіки України дії щодо гуртожитку повинні бути спрямовані на забезпечення житловими умовами працівників підприємства, яке приватизувалося.
Зазначили, що Конституція України 1978 року гарантувала громадянам України право на житло. Зокрема, стаття 42 встановлювала, що це право забезпечується розвитком і охороною державного і громадського житлового фонду, сприянням кооперативному та індивідуальному житловому будівництву, справедливим розподілом під громадським контролем жилої площі, яка надається в міру здійснення програми будівництва благоустроєних жител, а також невисокою платою за квартиру і комунальні послуги. Стаття 47 Конституції України 1996 року встановлює: кожен має право на житло; Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. На момент приватизації Закон України «Про приватизацію майна державних підприємств» (ст. 2) одним із принципів приватизації визначав забезпечення соціальної захищеності та рівності прав громадян України у процесі приватизації.
Враховуючи це та вбачаючи порушення прав та охоронюваних законом інтересів жителів гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1, вважали позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню.
Представник відповідача Відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж" в судовому засіданні позов не визнав. Пояснив, що доводи позивачів про те, що оспорювані ними акти порушують їх право на житло безпідставні. Як встановлено Солом'янським районним судом міста Києва у цивільних справах про виселення, позивачі не мають права на житло у гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1, займають кімнати в гуртожитку незаконно та виселені з гуртожитку без надання іншого житла.
Таким чином, доводи позивачів про те, що оспорювані ними акти порушують їх права на житло в гуртожитку безпідставні. Так само безпідставними є доводи позивачів про те, що оспорювані акти порушують їх інтерес на житло в гуртожитку, так як інтерес не може існувати сам по собі, а має обумовлюватись правом.
Гуртожиток на вул. Монтажників, 99/1 був переданий до статутного фонду товариства в процесі корпоратизації та на час приватизації належав товариству і згідно ст.5 Закону „Про приватизацію державного майна" приватизації підлягали акції ВАТ ПТЕМ, що належачи державі, а не окремо взяте майно. Акції були відчужені правомірно, угоди відчуження акцій є дійсними і приватизація проведена у відповідності до діючого на той час законодавства.
Беручи до уваги, що позивачі не мають права на житло у гуртожитку на вул. Монтажників, 99/1, а так само не є учасниками правовідносин, пов'язаних із створенням ВАТ „Південтеплоенергомонтаж", формуванням статутного фонду, приватизацією (відчуженням акцій товариства), позивачі не вправі звертатися до суду з відповідним позовом.
Вказав, що позивачі безпідставно наполягають на порушення своїх прав, яке пов’язують із своїм виселенням із гуртожитку, неправдиво стверджують, що про включення гуртожитку до статутного фонду їм стало відомо лише у березні 2007 року, а тому просив суд при винесенні рішення врахувати пропуск позивачами строку позовної давності.
Представник третьої особи Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації в судове засідання не з'явився, надіслав заяву, у якій просив розглядати справу у його відсутність. Зазначив, що спірні відносини не стосуються інтересів Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації.
Вислухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, співставивши заявлені вимоги з нормами чинного законодавства, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Судом встановлено, що позивачі є мешканцями жилого будинку по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві і тривалий час проживають в даному гуртожитку.
В проміжок часу з липня 2006 по квітень 2007 років, під час розгляду Солом'янським районним судом міста Києва судових справ за позовами Відкритого акціонерного товариства "Південтеплоенергомонтаж" про виселення позивачів, їм стало відомо про те, що жилий будинок по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, що має статус гуртожитку, є власністю ВАТ „Південтеплоенергомонтаж", і ввійшов до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж".
Встановлено, що ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" було створено в процесі корпоратизації державного монтажного тресту ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" наказом Міністерства енергетики та електрифікації від 10 березня 1994 року №57, відповідно до Указу Президента України №210/93 від 15 червня 1993 року «Про корпоратизацію підприємств», та постанови Кабінету Міністрів України №508 від 05.07.1993 року «Про затвердження Положення про порядок корпоратизації підприємств».
Наказом Міністерства енергетики та електрифікації «Про створення відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж" від 10 березня 1994 року №57 затверджено акт оцінки цілісного майнового комплексу державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж", засновано на базі державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж" відкрите акціонерне товариство „Південтеплоенергомонтаж" та затверджено його статут.
Як вбачається з акту оцінки цілісного майнового комплексу від 18 лютого 1994 року спірний гуртожиток було включено до загальної оцінки майна.
Підтвердженням передачі гуртожитку до статутного фонду ВАТ є і Перелік нерухомого майна переданого засновником - Міністерством палива та енергетики України до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" станом на 01.01.1994р., затверджений заступником Міністра енергетики України від 05.12.1997р. у якому під порядковим №43 зазначено даний гуртожиток,
23 листопада 1998 р. наказом регіонального відділення ФДМУ у м. Києві № 1472 "Про завершення приватизації акціонерного товариства" був завершений процес приватизації ВАТ „Південтеплоенергомонтаж". Встановлено, що при приватизації державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж" шляхом корпоратизації, був приватизований гуртожиток по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, з чим не можна погодитися, виходячи з наступного.
Як вбачається з тексту наказу від 10 березня 1994 року №57, приватизація цілісного майнового комплексу державного монтажного тресту „Південтеплоенергомонтаж" здійснювалась на підставі Указу Президента України «Про корпоратизацію підприємств» від 15 червня 1993 року №210/93.
Відповідно до п.1 даного Указу корпоратизація є перетворення державних підприємств, закритих акціонерних товариств, більш як 75 відсотків статутного фонду яких перебуває у державній власності, а також виробничих і науково-виробничих об'єднань, правовий статус яких раніше не був приведений у відповідність з чинним законодавством, у відкриті акціонерні товариства.
Пунктом 2 цього Указу встановлено, що засновниками відкритих акціонерних товариств, що створюються відповідно до цього Указу, на базі загальнодержавної власності, з боку держави є органи, уповноважені управляти цим майном; центральні органи державної виконавчої влади, інші підвідомчі Кабінету Міністрів України органи та обласні адміністрації.
Засновником ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" є Міністерство енергетики та електрифікації України (на даний час відповідач по справі - Міністерство палива та енергетики України).
Механізм проведення корпоратизації підприємств розроблений та затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про порядок корпоратизації підприємств» від 05 липня 1993 року №508.
Відповідно до п.11 Положення засновник розглядає та затверджує акт оцінки вартості цілісного майнового комплексу підприємства, що підлягає корпоратизації, приймає рішення про створення відкритого акціонерного товариства та затверджує його статут.
Згідно п.15 Положення, з моменту державної реєстрації акціонерного товариства активи та пасиви переходять до акціонерного товариства, і акціонерне товариство стає правонаступником прав та обов'язків корпоратизованого підприємства.
Пунктом 16 Положення встановлено, що розмір статутного фонду відкритих акціонерних товариств, створених відповідно до цього Положення, визначається за діючою Методикою оцінки вартості об'єктів приватизації та оренди.
Пунктами 41, 42 Методики оцінки вартості об’єктів приватизації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Методики оцінки вартості об'єктів приватизації» від 08.09.1993 року №7І7, яка діяла на момент корпоратизації ВАТ „Південтеплоенергомонтаж", встановлено, що вартість майна цілісного майнового комплексу зменшується на вартість майна державного житлового фонду, який приватизується відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду».
Відповідно до ст.1 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» державним житловий фонд - це житловий фонд місцевих Рад народних депутатів та житловий фонд, який знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні державних підприємств, організацій, установ.
Згідно зі ст. 127 Житлового кодексу України під гуртожитки надаються спеціально споруджені або переобладнанні для цієї мети жилі будинки.
Жилі будинки, а також жилі приміщення в інших будівлях, що знаходяться на території УРСР, утворюють житловий фонд (ст. 4 Житлового кодексу України).
За змістом ст. ст. 4, 5, 6 Житлового кодексу України гуртожитки відносяться до об’єктів державного житлового фонду і відповідно до ст. 2 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" приватизації не підлягають.
Відповідно до статті 4 Житлового кодексу Української РСР до складу житлового фонду входять житлові будинки, а також жилі приміщення к інших будівлях, що належать державі.
Статтями 127-131 Житлового кодексу Української РСР та пунктом 3 Примірного положення про гуртожитки, затвердженого постановою Ради Міністрів УРСР від 3 червня 1936 року №208, передбачено, що гуртожитки - це спеціально споруджені або переобладнані для цієї мети житлові будинки. Тобто гуртожитки слід відносити до об'єктів державного житлового фонду.
Частиною другою статті 1 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» від 19 червня 1992 року № N 2482-ХІІ передбачено, що державний житловий фонд – це житловий фонд місцевих Рад народних депутатів та житловий фонд, який знаходиться у повному господарському віданні чи оперативному управлінні державних підприємств, організацій, установ.
Також частиною другою статті 2 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» встановлено чіткий перелік об'єктів, які не підлягають приватизації. До цього переліку віднесено: квартири-музеї; квартири (будинки), розташовані на територіях закритих військових поселень, підприємств, установ і організацій, природних та біосферних заповідників, національних парків, ботанічних садів, дендрологічних, зоологічних, регіональних ландшафтних парків, парків-пам'яток садово-паркового мистецтва, історико-культурних заповідників, музеїв-заповідників; кімнати в гуртожитках; квартири (будинки), які перебувають в аварійному стані (в яких неможливо забезпечити безпечне проживання людей); квартири (кімнати, будинки), віднесені у встановленому порядку до числа службових, а також квартири (будинки), розташовані в зоні безумовного (обов'язкового) відселення, забрудненій внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.
Таким чином, на думку суду, включення спірного гуртожитку до статутного фонду товариства ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" призвело до зміни форми власності з державної на приватну, що суперечило ст.55 Закону України «Про власність» (що діяв на момент проведення корпоратизації) і є порушенням чинного законодавства,
За приписами пункту 10 Указу Президента України №210/93 вбачається, що відповідальність за достовірність та послідовність проведення корпоратизації несе Міністерство палива та енергетики України.
12.05.1995 року регіональним відділенням ФДМУ по м. Києву був затверджений план розміщення акцій Відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж". А 12.11.1998р., регіональним відділенням було складено протокол підсумків продажу акцій Відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж", в якому зазначено саме про завершення продажу акцій Відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж". В протоколі вказано, що розміщення акцій Відкритого акціонерного товариства "Південтеплоенергомонтаж" проводилось відповідно до уточненого плану розміщення акцій, затвердженого наказом регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву від 12.05.1998р. №533. На підставі вищевказаного підсумкового протоколу було видано Наказ №1472.
Регіональне відділення ФДМУ по м. Києву даним Наказом підтвердило, що процес приватизації акцій Відкритого акціонерного товариства "Південтеплоенергомонтаж" можна вважати завершеним.
До складу майна, що увійшло до статутного фонду Відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж" (відповідно до Акту оцінки) увійшли гуртожитки, в тому числі й гуртожиток по вул. Монтажників, 99/1 у м. Києві п. 43 переліку нерухомого майна, затвердженого Заступником Міністра енергетики України 05.12.1997р., що передасться у власність ВАТ "Південтеплоенергомонтаж".
При цьому, на момент формування статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" ч.2 ст.5 Закону України „Про приватизацію майна державних підприємств" зазначала, що дія Закону не поширюється на: приватизацію об'єктів державного земельного та житлового фондів, а також об'єктів соціально-культурного призначення, за винятком тих, які належать підприємствам, що приватизуються.
В даному випадку відповідне майно - гуртожиток по вул. Монтажників, 99/1 передавалось за певних умов, а саме: профіль діяльності гуртожитків зберігається, їх використання як не житлового - не допускається,
Оскільки, передача гуртожитку засновником - Міністерством палива та енергетики, до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" є неправомірною, що в свою чергу тісно пов'язано з подальшими подіями щодо приватизації державного майна, тому не можна вважати приватизацію ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" законною, а
тому є підстави для визнання нечинним наказу регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву від 23 листопада 1998 року №1472 щодо завершення приватизації відкритого акціонерного товариства «Південтеплоенергомонтаж».
Відповідно до ст. 6 КАС України кожному гарантується право на захист його прав, свобод та інтересів.
Встановлено, що проживаючи тривалий час в гуртожитку, позивачі, серед яких є акціонери ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" не знали, що гуртожиток належить ВАТ „Південтеплоенергомонтаж", а вважали його балансоутримувачем даного гуртожитку, оскільки в укладених договорах оренди житлового приміщення відсутні відомості щодо власника даного гуртожитку.
Таким чином, приватизація гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 в місті Києві порушує права позивачів на житло, що відповідно до Конституції України є пріоритетним, гарантованим та не відчуженим правом громадян.
Враховуючи викладене вище, суд приходить до висновку, на теперішній час існує факт порушення майнових пряв Держави, яка не передбачала при приватизації перепродаж гуртожитку разом з мешканцями та позбавлення громадян житла, а відтак вимоги позивачів є правомірними і підлягають задоволенню у повному обсязі.
Статтею 99 КАС України встановлено, що для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який, якщо не встановлено інше, обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
Враховуючи те, що позивачам стало відомо про належність спірного гуртожитку на праві власності ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" лише під час слухання справ про їх виселення, провадження яких відбувалося в 2006 -2007 роках, суд вважає за можливе, керуючись нормами ст.102 КАС України поновити строк на звернення з адміністративним позовом до суду, так як відсутність офіційної інформації щодо належності спірного гуртожитку на праві власності ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" є поважною причиною пропуску строку звернення до суду.
Враховуючи вищенаведене, керуючись ст.ст. 3, 8, 9, 22, 47. 55, 124 Конституції України, Указом Президента України «Про корпоратизацію підприємств» від 15 червня 1993 року №210/93, ст.ст, 4-9, 127-131 Житлового кодексу України, Законом України "Про приватизацію державного житлового фонду", Законом України „Про приватизацію майна державних підприємств", Примірним положенням про гуртожитки, затвердженим постановою Ради Міністрів УРСР від 3 червня 1986 року № 208, Законом України «Про власність», ст.ст. 2, 6, 17-21, 99, 102, 105, 162 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позов Атаманського Олександра Івановича, Атаманської Людмили Петрівни, Захаренка Івана Володимировича, Захаренко Галини Петрівни, Захаренко Олени Іванівни, Оліпера Юрія Вікторовича, Філіної Галини Григорівни, Філіна Сергія Петровича, Поліщук Інни Михайлівни, Поліщук Юрія Анатолійовича, Пилипчука В'ячеслава Володимировича, Пилипчук Валентини Михайлівни, Ільків Івана Андрійовича, Присяжнюк Оксани Степанівни, Кіріченко Сергія Івановича, Мосюйди Галини Володимирівни, Чорнійчук Нвталії Василівни до Міністерства палива та енергетики України, Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву, Відкритого акціонерного товариства „Південтеплоенергомонтаж", третя особа Солом'янська районна у м. Києві державна адміністрація про визнання нечинними актів - задовольнити.
Поновити строк для звернення з адміністративним позовом.
Визнати протиправними дії Міністерства палива та енергетики України щодо передачі гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 вартістю 64000 грн., (інвентарний номер 5080) до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж".
Визнати нечинним п.1 наказу Міністерства енергетики та електрифікації «Про створення відкритого акціонерного товариства «Південтеплоенергомонтаж» від 10 березня 1994 року №57.
Визнати нечинним акт оцінки цілісного майнового комплексу державного монтажного тресту «Південтеплоенергомонтаж» в частині включення до акту оцінки гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 вартістю 64000 грн. (інвентарний номер 5080).
Визнати нечинним п.43 Переліку нерухомого майна переданого засновником до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" станом на 01.01.1994р., затверджений заступником Міністра енергетики України від 05.12.1997р.
Визнати нечинним наказ регіонального відділення Фонду державного майна України по місту Києву від 23 листопада 1998 року №1472 «Про завершення приватизації відкритого акціонерного товариства «Південтеплоенергомонтаж».
Зобов'язати Міністерство палива та енергетики України внести зміни до Акту оцінки цілісного майнового комплексу, шляхом виключення вартості будівлі гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, вартістю 64000грн., (інвентарний номер 5080).
Зобов'язати Міністерство палива та енергетики України виключити з Переліку нерухомого майна переданого засновником до статутного фонду ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" станом на 01.01.1994р., затверджений заступником Міністра енергетики України від 05.12.1997р, гуртожиток по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві, вартістю 64000 грн., (інвентарний номер 5080).
Зобов'язати ВАТ „Південтеплоенергомонтаж" виключити зі статутного фонду будівлю гуртожитку по вул. Монтажників, 99/1 в м. Києві (інвентарний номер 5080).
Стягнути з Міністерства палива та енергетики України, Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву, Відкритого акціонерного товариства "Південтеплоенергомонтаж" на користь Оліпера Юрія Вікторовича судовий збір в сумі 3,40 грн.
Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Солом'янський районний суд м. Києва протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, яка подається протягом десяти днів з дня її проголошення.


Головуючий суддя (підпис)


Судді (підпис)


Создан 03 апр 2009



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
 
Продвижение Вашего Бизнеса в Интернете. Компания Maklen
Офіційний сайт Солом'янської районної у м.Києві адміністрації