Повідомлення учасника bav і коментарі до нього.

 
 

Повідомлення учасника bav і коментарі до нього.

Йдеться про спір з КП УЖГ Солом'янського району м. Києва



bav - Киев - 2007-05-07 11:52:01 UA
Як і передбачалося (ще після першого судового засідання) суддя Усатова сама порушила низку законів і 07.05.07 таки винесла рішення про задоволення тільки пункту 2 позовних вимог:
1. Стягнути з Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району на користь держави двадцять п’ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за порушення законодавства про захист прав споживачів.
2. Зобов’язати Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району усунути недоліки з послуги теплопостачання і забезпечити в подальшому виконання діючих нормативів – 20 градусів в наріжних кімнатах.
3. Зобов’язати Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району усунути причину різкого зростання показників водопостачання і водовідведення.
4. Зобов’язати Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району виконати річні перерахунки у відповідності до вимог п. 2 розпорядження КМДА від 20.10.2000 р. № 1887, п. 2 розпорядження КМДА від 20.06.2002 р. № 1245, та розпорядження КМДА від 26.12.2002 р № 2306 за послуги теплопостачання та гарячого водопостачання за три роки з 2004 по 2006р.
5. Стягнути з Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району на мою користь заподіяну матеріальну шкоду за неналежне опалення в розмірі 642 (шістисот сорока двох) грн.
6. Стягнути з Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району на мою користь заподіяну матеріальну шкоду за необґрунтоване збільшення показників водопостачання і водовідведення в розмірі 63 (шістдесяти трьох) грн.
7. Стягнути з Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району на мою користь заподіяну моральну шкоду в розмірі 8100 (вісім тисяч сто) грн.
решту вимог було безпідставно відхилено. На винесення такого рішення їй знадобилося 11 місяців. Що це як не знущання? Таким чином її необєктивність і упередженність явно простежуються.
На мою думку перших чотири пункти це вимоги закону і постанов КМУ і їх відхиляти - це себе підставляти. Я вже подав заяву про апеляційне оскарження, хоча про таку можливість суддя мене не попередила!!!
Крім цього порушення на мої численні письмові клопотання (зареєстровані в канцерярії) не було винесено жодної ухвали (тільки усно і коротко, без пояснень - відхилено), навіть про їх відхилення або задоволення.
Хочу подати скаргу до вищої ради юстиції, але мабудь краще буде дочекатися рішення апеляційного суду.
Вікторе Івановичу, дуже Вас прошу приділити мені декілька годин (після 12.05.07, коли в мене на руках буде рішення "суду").де і коли Вам буде зручно і допомогти (підкорегувати) апеляційну скаргу.
Заяву до АМК я вже подав (текст розміщую нижче), але вони самі займатися цими питаннями не бажають і обіцяли переправити в КМДА або управління захисту прав споживачів, які до цього вже задовольнилися відпискою УЖГ і питання по суті не розглянули, перевірку не виконали.
Мої електронні звернення (з аналогічними вимогами) до КМДА і РДА повисли в повітрі, а з КРУ прийшов лист-відписка, що моя заява без електронного підпису і таким чином не відповідає вимогам. Крім того за результатами розгляду мого звернення "щодо проведення ревізії КП УЖГ Соллом'янського району повідомляє" .... "питання щодо правильності нарахування оплати за комунальні послуги на відносяться до компетенції КРУ".
Парелельно я буду подавати заяву про забезпечення доказів і новий позов, вже під Вашим патронатом.
З повагою, Олександр.

bav - Киев - (ответ GRO-ZA) 2007-05-07 11:53:30 UA
Голові Київського міського територіального
відділення Антимонопольного комітету України
Лисицькому М.Ф
........................

З А Я В А
В зв’язку з тим, що мою заяву до територіального відділення Антимонопольного комітету України було переправлено до Департаменту у справах захисту прав споживачів у м. Києві, а там лише обмежилися відпискою КП УЖГ (що річний перерахунок за теплопостачання мені зроблено), не перевіривши викладені в заяві факти, я був змушений звернутися до Департаменту у справах захисту прав споживачів з повторною заявою (додаток 1) з наданням додаткових фактів (додаток на 13 аркушах) порушення Законодавства України з боку КП УЖГ. На що отримав відповідь-відмову, яка теж додається (додаток 2). Оскільки КП УЖГ Солом’янського району є монополістом на ринку комунальних послуг і цим безкарно користується, порушуючи низку Законів України, прошу Вас розглянути мою заяву по суті і на підставі:
– ч. 1 та ч. 2 ст. 5 Закону України "Про природні монополії", до яких належать послуги централізованого водопостачання і водовідведення, та централізованого теплопостачання,
– п. 2 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" у вигляді зловживання монопольним становищем шляхом встановлення таких цін чи інших умов придбання або реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування конкуренції на ринку,
відкрити справу за ознаками порушення антимонопольного законодавства, як це було зроблено 12.06.98 справа №20. Крім того перевірити ВАТ АК «Київводоканал» і УТРМ-1 АЕК «Київенерго» на предмет змови з КП УЖГ.
Перелік порушень Законодавства України з боку КП УЖГ Солом’янського району:
1. Закон України «Про інформацію» ДЕЖ-901 не надав інформації на моє звернення №686 від 07.12.06р про рік встановлення і параметри шайби, що перешкоджає наданню послуг з опалення належної якості і надати копії двосторонніх і тристоронніх актів.
2. Закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 24.06.2004 1875-IV. Відповідно до пункту 1 статті 20 споживач житлово-комунальних послуг має право:
- одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;
- одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
- на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;
- на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг;
- на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством;
- на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при відповідному документальному оформленні, а також за період фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених договором;
- отримувати від виконавця компенсацію в розмірі, визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за перевищення нормативних термінів на проведення аварійно-відновлювальних робіт;
- на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг;
- на укладення договору з виконавцем відповідних послуг на профілактику, повірку, а також заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та засобів обліку, що вийшли з ладу.
Відповідно до пункту 2 статті 21 виконавець житлово-комунальних послуг, серед іншого, зобов'язаний:
- забезпечувати вчасно та відповідної якості надання житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору;
- підготувати та укласти зі споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
- надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
- розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості.
3. Закон України «Про захист прав споживачів»
ст. 16 «Майнова відповідальність за шкоду, завдану дефектною продукцією або продукцією неналежної якості п.1 Шкода, завдана життю, здоров'ю або майну споживача дефектною продукцією або продукцією неналежної якості, підлягає відшкодуванню в повному обсязі, якщо законом не передбачено більш високої міри відповідальності»
ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів»: «Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів п.1 У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування, у тому числі ресторанного господарства, несуть відповідальність за: 4) виготовлення або реалізацію продукції, що не відповідає вимогам нормативних документів, нормативно-правових актів стосовно безпеки для життя, здоров'я та майна споживачів і навколишнього природного середовища, - у розмірі трьохсот відсотків вартості виготовленої або одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги, але не менше двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а у разі, коли відповідно до закону суб'єкт господарської діяльності не веде обов'язковий облік доходів і витрат, - у розмірі п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
4. Спеціальну "Програму поетапного оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії на 1996-2007 роки". Ця Програма була затверджена Постановою Кабінету Міністрів України №947 від 27.11.1995 (із змінами та доповненнями станом на 25.12.2002). Як зазначено у самій Постанові Кабінету Міністрів України, Програму прийнято "з метою забезпечення економного споживання води та теплової енергії у побуті". Пунктом 1 розділу ІІІ цієї Програми передбачено, що "фінансування впровадження лічильників води та теплової енергії в побуті здійснюється за рахунок цільових фондів, що утворюються Урядом Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськдержадміністраціями". Отже, встановлення лічильників тепло- та водопостачання повинно здійснюватися не за рахунок населення (споживачів житлово-комунальних послуг), а за рахунок спеціальних цільових фондів, що мають створюватися органами місцевої влади, принаймні це випливає з процитованого тексту урядової Програми. Здійснення фінансування впровадження засобів обліку не за рахунок споживачів вимагає Постанова Кабінету Міністрів України "Про впровадження засобів обліку витрачання і приладів регулювання споживання води та теплової енергії в побуті" №483 від 03.07.1995. Ця програма і відповідні постанови теж не виконані, а саме навіть будинкові лічильники на гарячу воду і опалення не встановлені.
5. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26 грудня 2002 року N 2306 «Про затвердження Методики проведення перерахунків за надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання» теж не виконується
6.3. Протягом 10 днів після підписання зведеного та зведеного тристороннього актів житлово-експлуатаційною організацією надсилається повідомлення в ГІОЦ КМДА щодо здійснення перерахунків мешканцям за надані послуги центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання за розрахунковий опалювальний період (разом з копіями підписаних актів).
В повідомленні по кожному житловому будинку окремо зазначаються сума перерахунку по центральному опаленню та сума перерахунку по централізованому гарячому водопостачанню відповідно до підписаних по цьому будинку зведеного та зведеного тристороннього актів.
Крім того, в повідомленні зазначаються:
- номер, адреса житлового будинку;
- номер та реквізити ЖЕО, на утриманні якої перебуває будинок;
- уточнені дані по опалювальних площах квартир та загальній опалювальній площі цього житлового будинку;
- уточнена кількість мешканців цього житлового будинку (в тому числі по окремих квартирах);
- інші дані за вимогою ГІОЦ КМДА.
В разі складання зведеного та зведеного тристороннього актів по ЖЕО в цілому (або на групу будинків) в ГІОЦ КМДА надається розподіл суми перерахунку по кожному з житлових будинків, що обслуговуються ЖЕО.
6.4. ГІОЦ КМДА згідно з отриманими повідомленнями, протягом 30 днів з дня отримання повідомлення, здійснюється розрахунок сум перерахунку по окремих квартиронаймачах (власниках квартир) окремо по кожному з видів послуг.
6.10. Після проведення перерахунку кожному наймачу (власнику) квартири надсилається повідомлення про перерахунок за розрахунковий опалювальний період за формою, встановленою цією Методикою.
Ні разу такий перерахунок навіть за три останні роки 2004-2006р зроблено не було, хоча заяви про перерахунок я регулярно направляв до ДЕЖ-901, який підпорядковано КП УЖГ.
6. Постанову Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення». КП УЖГ не забезпечує якісну послугу з теплопостачання регулярно порушує вимоги щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення: температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) відповідає діючим нормам і правилам (18° C, у наріжних кімнатах - 20° C). Слід наголосити, що Конституція України (стаття 117) уповноважує Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видавати постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
7. п. 29 «Витрати на періодичну повірку, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) квартирних засобів обліку води та теплової енергії визначаються відповідно до укладених договорів між власником (балансоутримувачем) будинку або його уповноваженою особою та організацією, яка здійснює зазначені роботи.» постанови КМУ від 12.07.2005 р. № 560 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», а опломбування - це одна із складових частин обслуговування засобів обліку води, плата за опломбування не стягується. Крім того, конституційною нормою передбачено, що ніхто не може бути примушений виконувати те, що не передбачене законодавством. Законодавством не передбачена окрема плата за опломбування приладів обліку.

Таким чином, характер правопорушень з боку КП УЖГ і їх суспільна небезпечність не викликає жодних сумнівів, оскільки підриває віру споживачів комунальних послуг у верховенство права, закріплене у ст. 8 Конституції України. Ступінь вини КП УЖГ у правопорушеннях слід визнати значною, тому що всі перелічені вище протиправні дії КП УЖГ є умисними, пов’язаними з повним ігноруванням законодавства та грубим порушенням з його боку прав і законних інтересів споживачів, бездіяльністю та службовою недбалістю керівництва КП УЖГ при повній безконтрольності з боку райдержадміністрації.

Крім неякісної послуги з теплопостачання, про що викладено у заяві до Департаменту у справах захисту прав споживачів, КП УЖГ не забезпечує і якість гарячого водопостачання, а саме температура гарячої води рідко перевищує нормативні умови – 50 градусів, дуже часто буває 40-42 градуси, а то і нижче після двох хвилин з моменту відкриття крану. Показники холодного водопостачання регулярно перевищують норму 5,5 куб. метри на одну особу для міста Києва. Останньою каплею терпіння став рахунок за холодне водопостачання та водовідведення на 11,35 куб. метри на одну особу, копію якого я надаю (додаток 13). Як сказано у Вашій відповіді №26-6/1111 від 21.06.06 (додаток 3) максимальний обсяг, який може бути встановлений споживачу становить 7,15 куб. метри/особу. Таким чином, без обґрунтування, без надання доказів (показання будинкового лічильника, суми всіх лічильників мешканців будинку, яка різниця залишається для розподілу) КП УЖГ бере показники із стелі. Мої обґрунтування і висновки щодо правильності показників будинкового лічильника (додаток 5) до лютого 2006 року наведено у додатку 6 до заяви. Вимоги надати двосторонні акти звірки за теплопостачання і тристоронні акти звірки за гаряче водопостачання, які підтверджують недогрів води для опалення і водопостачання КП УЖГ приховує, порушуючи Закон «Про звернення громадян», постанову КМУ №630 і розпорядження КМДА №2306. В якості доказу про недогрів в додатках 7 і 8 до заяви наводяться зразки актів по іншим будинкам. Якщо Ви витребуєте, а я на це наполягаю, такі акти по моєму будинку (Єреванська, 23) картина буде такою самою, або ще гірше. Що стосується «гарячої» води, то її температура рідко буває вищою за 50 градусів, дуже часто вдень температура води не підіймається вище 40-42 градусів (про що свідчать періодичні заміри і матеріали з додатку 8 про недогрів води). Але платню ДЕЖ збирає за гарячу воду, яка повинна бути цілодобово і не нижче 50 градусів. Перерахунки ніколи не робилися, навіть після письмових заяв про це.
Цитата з сайту АМК «Споживачів змушують платити за не спожиту холодну воду, що не відповідає п. 9.7 "Правил користування системами комунального водопостачання в містах і селищах України", затверджених Міністерством юстиції України 22.07.94 № 165/374, відповідно до яких "Житлово-експлуатаційні організації не мають права відносити на рахунок мешканців будинків вартість нераціонального використання витрат питної води або витоків води, що мали місце з вини житлово-експлуатаційних організацій, навіть якщо вони й фіксуються водолічильником...". Найпоширенішим порушенням з боку ДЕЖ є нарахування плати за холодне водопостачання за обсягами, що значно перевищують затверджені норми її використання. Нараховуючи плату за спожиту воду мешканцям житлових будинків, обладнаних будинковими лічильниками, ДЕЖ враховує тільки показники будинкових водолічильників, при цьому витрати води в середньому на 1 мешканця значно перевищують норму, тоді як лічильники фіксують не тільки той обсяг води, що спожита мешканцями, а й витоки води внаслідок несправності внутрішньобудинкових мереж. Дії ВАТ АК «Київводоканал» можна кваліфікувати як зловживання монопольним становищем шляхом встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.»
Якщо проаналізувати всі відповіді КП УЖГ (додаток 9 і 10), прокуратури, районної адміністрації (і міської адміністрації, то можна зробити наступний висновок: питання не розглянуті по суті, а текст відповідей майже ідентичний (відповідав головний інженер УЖГ), а саме детально розписується, що лічильник знаходиться в працюючому стані і перерахунок за десять діб мені зроблено. Нічого не говориться чому споживання холодної води збільшилося втричі (докази не наводяться), чому річні перерахунки згідно постанови КМДА №2306 не робляться і про шайбу саме головне питання (про недостатнє опалення взимку) замовчується. Відписка КП УЖГ Департаменту у справах захисту прав споживачів свідчить, що річний перерахунок мені зроблено, але насправді це не так.
Таким чином, КП УЖГ Солом’янського району вважає себе посередником і всі негаразди перекладає на постачальників, а саме Водоканал винен, що витрати холодної води збільшилися на третину, що температура гарячої води рідко перевищує 40-42 градуси і не відповідає нормам 50 градусів і вище, що Теплопостачальник винен в порушенні теплового режиму і не забезпечує температуру 20 градусів, а КП ГІОЦ в тому, що не робить перерахунки. При цьому КП УЖГ забуває, що договірні відносини мають місце саме між ним і споживачами зазначених послуг. Постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 25.05.2006 року визнано недійсним рішення Київської міської Ради від 24.11.2005 року №427/2888 „Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва (а.с.230-239)". Вказаною постановою було зобов'язано Київську міську державну адміністрацію забезпечити дотримання балансоутримувачами житлового фонду м. Києва вимог ст.29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" щодо укладення зі споживачами-мешканцями багатоквартирних будинків Типових договорів про надання житлово-комунальних послуг, затверджених Постановами КМУ №630 від 21.07.2005 року та №560 від 12.07.2005 року. Ухвалою Апеляційного суду м. Києва постанова залишена без зміни.. Тому і відповідальність за бездіяльність, безгосподарність і всі негаразди з послугами неналежної якості несе саме КП УЖГ Солом’янського району.
З УРАХУВАННЯМ ВИКЛАДЕНОГО, ПРОШУ:

1.Вжити дієвих заходів по припиненню порушення Законодавства України з боку Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району.
2. Притягнути Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району до відповідальності і стягнути на користь держави двадцять п’ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за порушення законодавства про захист прав споживачів.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району і УТРМ-1 АЕК «Київенерго» усунути недоліки з послуги теплопостачання і забезпечити в подальшому виконання діючих нормативів – 20 градусів в наріжних кімнатах, а також встановити будинковий лічильник на опалення, як це передбачено постановами КМУ №483 від 03.07.95, №947 від 27.11.95 та програмою поетапного оснащення наявного житлового фонду засобами обліку замість існуючої лімітної шайби.
4. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району і ВАТ АК «Київводоканал» усунути недоліки з послуги гарячого водопостачання і дотримуватись в подальшому нормативу не нижче 50 градусів.
5. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району і ВАТ АК «Київводоканал» в присутності представника АМК провести позачергову повірку будинкового лічильника холодної води.
6. Припинити незаконне збирання коштів на опломбування і повірку квартирних лічильників з боку Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району.
7. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району виконати річні перерахунки у відповідності до вимог п. 2 Розпорядження КМДА від 20.10.2000 р. № 1887, п. 2 розпорядження КМДА від 20.06.2002 р. № 1245, та Розпорядження КМДА від 26.12.2002 р № 2306 за послуги теплопостачання та гарячого водопостачання за п’ять останніх років з 2002 по 2007р і надати копії двосторонніх і тристоронніх актів за вказаний термін для перевірки зроблених перерахунків.
8. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району виконати постанови КМУ №560 і № 630 про укладання типових договорів, замість вже не існуючих, які змушують підписувати споживачів при опломбуванні квартирних лічильників.
9. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району повернути назад старі тарифи і виконати перерахунки, оскільки розпорядження КМДА №1574-1577 про нові тарифи вже скасовані ВГСУ.

Додаток на 22 сторінках.

28.04.07 О.В. Бабков

viki - Київ - Україна (ответ GRO-ZA) 2007-05-07 19:34:29 UA
Я не впевнений у тому, що суддя Усатова у даному випадку винесла неправильне рішення. Справа в тому, що позовні вимоги носили декларативний характер, тобто невідомо, як вони повинні були б виконуватися у разі задоволення судом. Добровільно у нас ніхто судові рішення не виконує, а для Державної виконавчої служби такий виконавчий лист був би неприйнятним. Дійсно, КРУ не маєкомпетенції щось перевіряти, крім цільового витрачання бюджентних коштів. А електонні звернення не відповідають вимогам ЗУ "Про звернення громадян". Тому не слід скаржитися на ті дії, які суб'єкт оскарження не зобов'язаний виконувати, оскільки він повинен діяти виключно на засадах закондавства.

Bav - Киев - 2007-05-11 09:27:08 UA
Після програшу в "суді" і чергових відписок УЖГ на мої заяви я змушений був звернутися до прокуратури, яка до цього часу не втручалася і задовольнялася відписками. Може після цієї скарги вони щось зроблять. Вважаю, що всі відвідувачі цього сайту повинні аналогічним чином захищати свої права, може тоді НАС почують.А тепер наведу тексти заяв і відповідей, з яких видно, що все гаразд і перерахунки начебто виконуються. Правда ніхто цього не бачив.

Директору КП УЖГ
О.Мартиняк
Бабков О.В.,
.........

З А Я В А

На мою заяву Б-239/1 від 19.03.07 отримав відповідь, але не згоден з тим, що вона цитую: «уважно розглянута». Так, пункти 6 і 7 моєї заяви Вами знов ігноруються, а саме вимоги пункту 3 про трирічний перерахунок і пункту 4 про надання актів звірки не виконані. Тому знову звертаюся до Вас з тими самими вимогами і прошу не порушувати законодавство України, а саме Закони “Про звернення громадян”, "Про житлово-комунальні послуги", постанову КМ №630 і розпорядження КМДА №2306.

Крім того звертався с заявою №88 від 22.02.07 до ДЕЖ-901 щоб внести свої вимоги до типових договорів у в пункті ІНШІ УМОВИ і вимагав усунути недоліки теплопостачання, гарячого і холодного водопостачання до підписання таких договорів. Відповідь виконавця – юрисконсульта Рукавички І.Ю №88 від 19.03.07 (копія додається) просто обурює, з чим я категорично не згоден. А саме:
1) Я навожу приклади невірних розрахунків за послуги і квартплату, а відповідь така: «бухгалтерія ДЕЖ-901 професійно виконує свої обов'язки, передбачені чинним законодавством, а Ваші вимоги щодо здійснення перерахунку платежів є безпідставними». Мої вимоги були б безпідставними, якщо б в квитанціях не було помилок.
2) Заміряти температуру я не просив, бо зима вже закінчилася, а ДЕЖ-901 що зробив? Весною при плюсовій температурі на вулиці заміряли температуру в квартирі і тепер стверджують, що зимові норми не порушені. Чого ж при мінусовій не заміряли? А я телефонував до диспетчерської ще за неділю до цього, коли були морози! Чи не знущання це?
3) Я стверджую, що дуже часто вмиваюся "гарячою" водою, не вмикаючи холодну, а юрист спростовує мою вимогу 55 градусів (хоча я сам навожу норму 50-85 градусів) у договорі і хочу відобразити це в договорі явним чином.
4) Я стверджую, що до лютого 2006 року середнє значення холодного водопостачання було 2.5 куб.метри за два роки, а юрист пише, що норма може бути 5,5 куб.метри. Так може, але без будинкового лічильника. Між іншим в квитанціях ставлять цифру із стелі 6-6.5 м.куб. Докази і обґрунтованість цих показників мені так і не надали, а відповідь лічильник знаходиться в працюючому стані мене не влаштовує.
5) Якщо "гаряча" вода до 50 градусів лічильник не допоможе, а перерахунки за невідповідність температури нормам ніхто не робив і не робить.
6) Цитата із Закону: «продукція - будь-які виріб (товар), робота чи послуга, що виготовляються, виконуються чи надаються для задоволення суспільних потреб» Цитата юриста: «випуск, реалізацію товару, виконання роботи, надання послуги. Тому, дивно вимагати за неякісну послугу відшкодування, яке законом передбачене для продукції» - чи не дивно це? Тобто є намагання уникнути 300% відшкодування за неякісну послугу з централізованого опалення. Виконуйте вимоги нормального теплопостачання (без встановленої шайби) і не доведеться сплачувати відшкодування.
7) В 4 пункті заяви я прошу відобразити розгорнуту інформацію, а юрист відповідає - Повторюємо: право споживача отримувати інформацію про перелік послуг, їх загальну вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості, обов'язково передбачається в договорі, оскільки це є однією із умом типового договору. Чого ж не надано такої інформаії? Чи не є це знущанням ?
8) На останні два висловлення «юриста» просто немає слів.

Таким чином, на цей час ІНШІ УМОВИ типового договору постанови КМУ №630 від 21 липня 2005 р пропонуються такі:

1) Виконувати щорічно перерахунок коштів за опалення, холодну та гарячу воду з наданням відповідних дво- і тристоронніх актів звірки.
2) При зніманні показників з будинкового лічильника на холодну воду залучати мене раз на квартал, як свідка.
3) Квитанції друкувати без допомоги КП ГІОЦ і з реквізитами УЖГ, Київенерго, Київгаз.
4) Середня норма споживання холодної води (без лічильника) не повинна перевищувати норми – 5.5 м.куб на одну особу.
5) Температура в приміщенні не повинна бути нижчою за 20 градусів в зимовий період, а гарячої води менше 50 градусів після двох хвилин відкриття крану.
6) В разі порушення послуг теплопостачання передбачити штрафні санкції: відшкодування 300% вартості за неякісну послугу («виготовлення або реалізацію продукції, що не відповідає вимогам нормативних документів, нормативно-правових актів стосовно безпеки для життя, здоров'я та майна споживачів і навколишнього природного середовища, - у розмірі трьохсот відсотків вартості виготовленої або одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги») згідно із п.4 ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів».
7) Встановити відшкодування 100% вартості за неякісну послугу гарячого водопостачання і норм споживання холодної води (ст.16 Закону України «Про захист прав споживачів»).

НА ПІДСТАВІ ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО ПРОШУ:

1. Виконати перерахунок за надані послуги центрального опалення за 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006 роки і надіслати мені типову ІНФОРМАЦІЮ про проведення перерахунків за надані послуги центрального опалення та гарячого водопостачання по ДЕЖ 901 Солом’янського району за розрахунковий опалювальний період, а саме скільки нараховано грн./Гкал і грн./кв.метр, різницю в грн.

2. Надіслати мені копії двосторонніх актів звірки і нарахувань за спожиту теплову енергію для потреб центрального опалення за 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006 роки.

3 Виконати перерахунок за надані послуги гарячого водопостачання за 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006 роки і надіслати мені Повідомлення про проведення перерахунків за надані послуги центрального опалення та гарячого водопостачання протягом розрахункового опалювального періоду з 2003 по 2006р.

4. Надіслати мені копії Зведених тристоронніх актів звірки нарахувань за фактично поставлений обсяг холодної води на підігрів та теплової енергії для потреб гарячого водопостачання між ДЕЖ 901 Солом’янського району теплопостачальною організацією та водопостачальною організацією за розрахунковий опалювальний період з 2003/2004, 2004/2005 по 2005/2006 роки.

5. Надати документально підтверджені докази і обґрунтованість показників будинкового лічильника, що зазначаються у квитанціях, за послугу холодного водопостачання. Врахувати при цьому наявність чотирьох орендарів.

6. Керуючись ст.ст. 8, 13 та 41 Конституції України, ст.ст. 317, 322 та 323 Цивільного Кодексу України, Рішенням Конституційного Суду України від 02 березня 2004 року, ст. 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», п.2 ч.1 ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», для укладання типового договору постанови КМ №560 від 12 липня 2005 р. «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» прошу надати такі дані:
– Якою є моя частка як власника квартири № .... у витратах на утримання будинку №.....по вулиці Єреванській;
– Якою є та з яких земель складається прибудинкова територія будинку №.....по вулиці Єреванській;
– Надати документально підтверджені витрати на утримання будинку №.....та прибудинкової території по вулиці Єреванській за період з січня 2007 року по березень 2007 року.
– Відобразити в додатку до договору розгорнуту інформацію: з яких послуг, їх перелік і відповідні обґрунтовані тарифи з яких складається послуга з утримання будинку №.... по вулиці Єреванській.

7. Про наслідки розгляду цієї заяви письмово повідомити мене у відповідності до Закону України “Про звернення громадян”. Прохання не обмежуватися черговою відпискою, а дати відповідь на всі шість пунктів моєї заяви.

04.04.07 О.В.Бабков
Відповідь УЖГ
Комунальним підприємством по утриманню житлового господарства Солом'янського району М.Києва Вашу заяву розглянуто.
Формування тарифів на послуга з утримання будників і споруд та прибудшікових територій здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №560 "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудиикових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибуткових територій" від 1 2 липня 2005 р.
В пункті 2 вказаної Постанови передбачено, що розмір нормативних витрат, пов'язаних з утриманням будинків і споруд та прнбудппковнх територій визначається по кожному будинку окремо залежно від кількості покажчиків фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прнбудинкових тернторії згідно з типовим переліком послуг- Під час формування тарифу на послуги, вартість кожної з них визначається з розрахунку на 1 кв.м загальної площі квартир будинку.
На сьогоднішній день Методики щодо визначення частки витрати по окремих квартирах у втратах на утримання всього будинку та прибудннкової території немас. Розроблення та затвердження такої Методики не входить до сфери компетенції Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом'янського району.
Роз'яснюємо, що ч.2 ст.14 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" встановлено, то ціни і тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій формуються і затверджуються органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.
Одночасно інформуємо, що згідно з розпорядженням Київської міської державної
адміністрації від 26.12.2002р. №2306 "Про загвердження Методики проведення перерахунків за
надані населенню послуги центрального опалення та централізованого гарячого
водопостачання" складені трьохсторонні акти звірки нарахувань за надані послуги
централізованого опалення та гарячого водопостачання. Згідно з цими актами надіслано
повідомлення перерахунків мешканцям за надані послуги центрального опалення та
централізованого гарячого водопостачання за розрахунковий опалювальний період. Відповідно
п.6.8. зазначеного розпорядження повернення коштів населенню здійснюється шляхом
зарахування суми, яка підлягає поверненню, в рахунок майбутніх платежів за відповідну
послугу.
За період відсутності гарячого водопостачання, бухгалтерією ДЕЖ-901 проводились перерахунки, про що повідомлялось у рахунках на оплату комунальних послу.
Директор О.Марттиняк


Директору КП УЖГ
Стельмашенко Л.А.
Бабков О.В.,..............

ЗАЯВА
1) КП ГІОЦ займається незаконною діяльністю по збору та розподілу платежів від населення на користь юридичних осіб, з якими у мешканців будинків не існує ніяких домовленостей чи договірних відносин. Незаконність цієї діяльності полягає у порушенні вимог ст. 192 Господарського кодексу України, відповідно до якої фінансова діяльність суб’єктів господарювання включає грошове та інше фінансове посередництво. Фінансовим посередництвом є діяльність, пов’язана з отриманням та перерозподілом фінансовим коштів. Фінансове посередництво здійснюється установами банків та іншими фінансово-кредитними організаціями. КП ГІОЦ не відноситься до банківських установ або фінансово-кредитних організацій. Крім того, діяльність КП ГІОЦ здійснюється всупереч вимогам Конституції України (ст.ст. 31, 32, 57, 64), Цивільного кодексу України (ст.ст. 301, 302, 306), Законів України “Про платіжні системи та переказ грошей в Україні” (Закон-1), “Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг” (Закон-2), “Про інформацію” (Закон-3), “Про захист прав споживачів” (Закон-4), рішенням господарських судів різного рівня. Законом-1 ця діяльність відноситься до компетенції клірингових установ. Функції клірингової установи може виконувати юридична особа, що отримала відповідний дозвіл НБУ. КП ГІОЦ не відноситься до клірингових установ. Стаття 5 Закону-2 (п. 4) установлює, що можливість та порядок надання окремих фінансових послуг юридичними особами, які за своїм правовим статусом не є фінансовими установами, визначаються законами та нормативно-правовими актами державних органів, що здійснюють регулювання діяльності фінансових установ та ринків фінансових послуг, виданими в межах їх компетенції. КП ГІОЦ надає фінансові послуги фізичним та юридичним особам незаконно.
2) Відповідно до Закону-3 всі організації, які збирають інформацію про громадян, повинні до початку роботи з нею здійснити у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку державну реєстрацію відповідних баз даних. Необхідна кількість даних про громадян, яку можна одержати законним шляхом, має бути максимально обмеженою і може використовуватися лише для законно встановленої мети. Відмова в доступі до такої інформації, або приховування її, або незаконні збирання, використання, зберігання чи поширення можуть бути оскаржені до суду. Проте база даних КП ГІОЦ про громадян – платників за житлово-комунальні послуги створена без отримання згоди від громадян і не зареєстрована державою.
3) База данних платників за житлово-комунальні послуги, створена в КП ГІОЦ, не захищена від несанкціонованого доступу з боку необмеженої кількості посторонніх осіб. Відкритий доступ до інформації про будь-яку фізичну особу в цій базі здійснюється через Інтернет. Єдиним вкрай ненадійним обмеженням доступу є 12-символьний персональний буквенно-цифровий код, який насправді є повністю доступним для будь-кого, оскільки щомісяця друкується в рахунках на сплату комунальних послуг, які КП ГІОЦ виготовляє та пересилає в житлово-експлуатаційні організації, а останні у відкритому режимі розповсюджують рахунки серед мешканців багатоквартирних будинків. Це є грубим порушенням особистих немайнових прав людини, за яке настає відповідальність, зокрема, у вигляді відшкодування моральної шкоди.
4) Виправдовуючи свою незаконну діяльність по збору та перерозподілу платежів від населення, КП ГІОЦ посилається на незаконні розпорядження КМДА №80 від 27.01.1997 р. та №478 від 15.04.1997 р., які не зареєстровані в органах Мін’юсту України. Стаття 57 Конституції України встановлює, що закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права та обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, інакше вони є нечинними. Постановою КМУ від 28.12.1992 р. №731 (п.2) заборонено направлення на виконання нормативно-правових актів, що не пройшли державну реєстрацію. Постановою Київського апеляційного господарського суду від 06.10.2004 у справі №37/214 встановлено, що розпорядження КМДА від 15.04.1997 р. №478 “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (з залученням КП ГІОЦ) прийнято КМДА з перевищенням повноважень останнього, отже не може застосовуватися.
5). Закон "Про теплопостачання", і "Закон про питну воду і питне водопостачання" не передбачають можливості укладання прямих договірних відносин між товаровиробниками і фізичними особами (крім власників приватних будинків садибного типу). Тепер щодо низької температури теплоносія – вона не відповідає нормативам, іноді бувають жахливі відхилення, причому з вини Київенерго. Ось тут якраз і є відповідальність товаровиробника тепло енергії. Київенерго - монополіст, вибору немає. Залишається боротьба за права споживачів. А для чого існують ДЕЖ? Вони ж укладають договори на постачання теплової енергії, у цих договорах передбачена відповідповідальність сторін. Тільки ДЕЖ нічого по суті не роблять, бо платять не вони, а мешканці, і не їм, а в розрахунковий центр ГІОЦ. Тут є проблема, але закони треба виконувати і відповідати за їх невиконання.
6). Постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 25.05.2006 року визнано недійсним рішення Київської міської Ради від 24.11.2005 року №427/2888 „Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва (а.с.230-239)". Вказаною постановою було зобов'язано Київську міську державну адміністрацію забезпечити дотримання балансоутримувачами житлового фонду м. Києва вимог ст.29 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" щодо укладення зі споживачами-мешканцями багатоквартирних будинків Типових договорів про надання житлово-комунальних послуг, затверджених Постановами КМУ №630 від 21.07.2005 року та №560 від 12.07.2005 року. Ухвалою Апеляційного суду м. Києва постанова залишена без зміни.
7). Розпорядження КМДА №1245 та №2306 від 26.12.2002р Вами ігноруються і не виконуються, хоча після закінчення опалювального сезону „Київенерго” та житлово-експлуатаційна організації зобов’язані робити перерахунки з урахуванням відхилень реальної температури повітря, в т.ч. зовнішнього, від тих, які застосовані при розробці тарифу. Розпорядження №2306 встановлює методику цих перерахунків і кожен мешканець після закінчення опалювального сезону повинен отримати повідомлення від ДЕЖ, яким його інформують скільки грошей йому винні і чому. Але жодному з мешканців і мені в тому числі ні разу за цей час не зробили цього перерахунку.

На підставі вищевикладеного вимагаю від Вас:

1. Негайно усунути порушення моїх особистих немайнових прав, а саме вжити необхідні заходи для вилучення з бази даних платників житлово-комунальних послуг, яка обслуговується ДЕЖ-901 та КП ГІОЦ, будь-яку інформацію, яка стосується Бабкова О.В., а також припинити друкування та розповсюдження рахунків на сплату комунальних послуг на ім’я Бабкова О.В. з зазначенням відкритого коду доступу до бази даних КП ГІОЦ.

2. При здійсненні розрахунків за житлово-комунальні послуги керуватися виключно Законами України, постановами КМУ від 12.07.2005 р. №560 та від 21.07.2005 №630.

3. Виконати перерахунок за надані послуги центрального опалення за 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006 роки і надіслати мені типову ІНФОРМАЦІЮ про проведення перерахунків за надані послуги центрального опалення та гарячого водопостачання по ДЕЖ 901 Солом’янського району за розрахунковий опалювальний період, а саме скільки нараховано грн./Гкал і грн./кв.метр, різницю в грн.

4. Надіслати мені копії двосторонніх актів звірки і нарахувань за спожиту теплову енергію для потреб центрального опалення за 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006 роки.

5. Про наслідки розгляду цієї заяви письмово повідомити мене у відповідності до Закону України “Про звернення громадян”. і не переплутайте на цей раз мою адресу вул. Єреванська, ......., як це було зроблено останнього разу у Вашій відповіді Б239 від 15.02.07.

19.03.07 О.В.Бабков


Відповідь УЖГ:
Шановний Олександр Володимирович !
Комунальним підприємством по утриманню житлового господарства Солом'янського району м. Києва Вашу заяву уважно розглянуто.
Роз'яснюємо, що відповідно до ст. 29 Закону України «Про житло-комунальні послуги» договір на надання житло- комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою особою.
У разі якщо балансоутримувач не є виконавцем, він укладає договори на надання житло-комунальних послуг з іншим виконавцем.
Водночас, п.3.8 Розпорядження КМДА № 2306 передбачено, що перерахунки мешканцям житлового будинку здійснюються житло-експлуатаційною організацією, на утриманні якої перебуває будинок, за участю Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП ПОЦ) в разі наявності відповідного договору на обслуговування. Договір на виконання робіт №165 між Комунальним підприємством по утриманню житлового господарства Солом'янського району м. Києва, в особі директора, з однієї сторони та Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр», в особі директора, з другої сторони укладений 13 листопада 2003 р. Згідно з умовами договору КП ПОЦ здійснює розщеплення комунальних платежів населення, зарахування коштів на розрахункові рахунки та подає інформацію про розщеплення платежів. Відповідальність за вірність, повноту перерахувань коштів з транзитного рахунку, строк зарахування коштів, надання інформації про виконане розщеплення, згідно до п. 4 договору, несе КП ПОЦ.
Таким чином, Ваші претензії щодо діяльності Комунального підприємства "Головний інформаційно-обчислювальний центр" не відносяться до сфери компетенції Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом'янського району м. Києва. КП УЖГ здійснює свої
обов'язки в межах своїх повноважень, а КП ПОЦ є юридичною особою, а не підконтрольною КП УЖГ установою. Тому, якщо у Вас виникли певні питання чи зауваження щодо діяльності Комунального підприємства «Головний інформаційно- обчислювальний центр» - звертайтесь безпосередньо до КП ПОЦ за його фактичною адресою або на офіційний сайт КП ПОЦ, створений спеціально для звернень і зауважень громадян, щоб одержати необхідну відповідь.
З повагою
Директор О. Мартиняк


Создан 07 мая 2007



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
 
Продвижение Вашего Бизнеса в Интернете. Компания Maklen
Офіційний сайт Солом'янської районної у м.Києві адміністрації